cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Reply
Regular Visitor

Formato de numero diferente entre version Web y móvil

En mis informes en la versión Web me presenta los formatos con "," comas para separador de miles y "." punto para decimales. Español (Mexico), 12,123,123.00 y asi lo requiero. Pero en la versión movil me presenta como formato de españa (puntos para separador de miles y como para los decimales) Ejemplo: 12.123.123,00   

Espero me puedan ayudar, y gracias de antemano

2 REPLIES 2
Highlighted
Super User IX
Super User IX

Re: Formato de número diferente entre la web y la versión móvil

Highlighted
Community Support
Community Support

Re: Formato de número diferente entre la web y la versión móvil

hola @Desa001,

Me gustaría sugerirle que compruebe primero el idioma del dispositivo y la configuración regional. AFAIK, el servicio power bi cambiará para que corresponda automáticamente al formato de datos en función de su configuración regional y de región de datos. (power bi no contiene opciones para modificar directamente estos formatos)

saludos

Xiaoxin Sheng

Community Support Team _ Xiaoxin
If this post helps, please consider accept as solution to help other members find it more quickly.

Helpful resources

Announcements
Upcoming Events

Upcoming Events

Wondering what events you could join or have an event to promote yourself? Check out our Upcoming Events.

August Community Highlights

Check out a full recap of the month!

Upcoming Events

Community Summit North America – Join Online!

Join this community-driven Power Platform digital event for unbiased support and problem-solving.

Experience what’s next for Power BI

Join us for an in-depth look at the new Power BI features and capabilities at the free Microsoft Business Applications Launch Event.

Community Blog

Community Blog

Visit our Community Blog for articles, guides, and information created by fellow community members.

Top Solution Authors